وکیل مهاجرت

خدمات اخذ اقامت کشورهای اروپایی

قاره اروپا به ویژه کشورهای عضو حوزه شینگن به علت وجود کشورهای پیشرفته، امکانات گسترده و سهولت در رفت و آمد همواره مورد توجه متقاضیان اخذ اقامت می باشد.

هلدینگ بین المللی اینوید با سال ها تجربه در این زمینه و استفاده از وکلای مجرب خود در سراسر اروپا، امکان اخذ اقامت اروپا به راحت ترین شکل ممکن را برای شما متقاضیان عزیز فراهم می نماید.

  • اقامت از طریق سرمایه گذاری
  • اقامت دائم (گلدن ویزا)
  • اقامت از طریق اثبات تمکن مالی
  • اقامت با اجازه کار
  • ثبت شرکت
  • افتتاح حساب بانکی

 اقامت از طریق سرمایه گذاری : سرمایه گذاری در اروپا با هدف های مختلفی صورت میگیرد .اینکه هدف شما از سرمایه گذاری خارجی چیست و اینکه کجا مایلید سرمایه گذاری در اروپا را انجام دهید بسیار مهم است. اینکه اتریش سرمایه گذاری کنید بهتر است یا بطور مثال آلمان را کشور مناسبی برای سرمایه گذاری می بینید و سوالاتی از این قبیل همه مهم هستند. اما نکته مهم در زمینه سرمایه گذاری در اروپا این است که سرمایه گذاری ایی خوب است که به اخذ اقامت بی انجامد.

اقامت دائم اروپا

اقامت دائم نوعی از اقامت است که برای مدت 5 سال صادر می شود و دارنده این نوع اقامت می تواند در تمامی کشورهای حوزه شینگن زندگی کرده و از تسهیلات شهروندی استفاده نماید. این نوع از اقامت، بلند مدت ترین مدل اقامتی در حوزه کشورهای پیمان شینگن می باشد که در اصطلاح به آن گلدن ویزا نیز گفته می شود. 

اقامت دائم با حق شهروندی متفاوت است و براساس قوانین سرزمینی هرکشور متقاضی با دارا بودن شرایط قانونی و اخذ امتیاز مقرر در قانون برای زبان محلی آن کشور و موارد دیگر اقامت دائم را دریافت نماید. از جمله کشورهایی که در حوزه اتحادیه اروپا و پیمان شینگن در قوانین خود امکان صدور اقامت دائم را برای اتباع غیراروپایی پیش بینی کرده اند: اسپانیا، پرتغال، یونان و مالتا می باشند.

بیشتر بخوانید
 خدمات مشاوره

اقامت های موقت اروپا

  1. اقامت تمکن مالی یا خود حمایتی :

نوعی از اقامت است که متقاضی با ارائه اسناد مثبت قانونی اثبات می کند که توانایی پرداخت کلیه هزینه های اقامتی خود در کشور مورد درخواست را دارا می باشد. برای این امر حسب قوانین هر کشور مبلغ حداقلی زندگی برای سرپرست خانواده ، همسر و فرزندان وی تعیین می گردد که این مبلغ جمع مبالغ هزینه اجاره محل زندگی، بیمه ، حمل و نقل ، غذا و پوشاک می باشد.


نکته قابل توجه این است که متقاضی اقامت تمکن مالی (خود حمایتی) می بایست اثبات نماید بدون الزام به حضور در شغلی خاص این درآمد را دارد به طور مثال از طریق سود سهام ، سوده سپرده بانکی یا از محل اجاره املاک و یا فیش حقوقی بازنشستگی.

  • اقامت با اجازه کار :

بسیاری از کشورها با تصویب قوانین خود شرایط خاصی را براساس نیاز و یا اولویت های توسعه خود در نظر می گیرند که نیروی متخصص یا فعالان اقتصادی را جذب نمایند. در اکثر مدل های اقامتی اعم از سرمایه گذاری و یا تمکن مالی دارنده اقامت اجازه کار در اروپا را ندارد چراکه هدف از صدور این نوع از اقامت کسب و کار نبوده است در نتیجه برای استخدام در مراکز دولتی یا خصوصی و یا انتساب بعنوان مدیرعامل شرکت نیاز به داشتن اجازه کار می باشد، این نوع اقامت تنها با اجازه کار از کشور مقصد صادر می گردد.

  • اقامت از طریق ثبت شرکت :

 با ثبت شرکت در اروپا می توانید حساب بانکی خود را در یکی از کشورهای اروپایی باز کرده و از مزایای حساب بانکی بین المللی بهره مند شوید، یکی دیگر از مزایای ثبت شرکت در اروپا دریافت اقامت می باشد، بعد از ثبت شرکت در یکی از کشورهای اروپایی می توانید برای مدیرعامل و خانواده و در برخی کشورها برای سهامداران درخواست اقامت دهید.

جهت تکمیل اطلاعات و دریافت مشاوره حضوری با کارشناسان ما از طرق مندرج در بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

هلدینگ بین المللی اینوید

قدیمی ترین مرکز ارائه دهنده خدمات مشاوره حقوقی در ایران

** جهت دریافت مشاوره رایگان حضوری و تلفنی با کارشناسان ما با شماره های 02186087156 – 02186087151 در ساعات اداری و با شماره 09035954307 در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل تماس حاصل فرمائید **

مشاوره رایگان اخذ اقامت 

021-86087151
021-86087156

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

فرم مشاوره رایگان

شماره تماس برای مشاوره

برخی از نمونه کارهای ما

برخی از مقالات مرتبط

بیشتر بخوانید

بازار ملک در اروپا
نگاهی به بازار ملک اروپا
مشاوره مهاجرت
 خدمات مشاوره
مشاوره حقوقی
خدمات حقوقی
بازار ملک در اروپا
نگاهی به بازار ملک اروپا
مشاوره مهاجرت
 خدمات مشاوره

مشاوره 24 ساعته

مشاوره 24 ساعته